Elfogadhatatlannak tartjuk a Wizz Air Légitársaság mai napon és az elmúlt napokban, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren folytatott utasok tucatjainak nyaralását tönkre tevő gyakorlatát. Különösen felháborító, ahogyan a légitársaság a saját hibájából előállt helyzetet kezeli, a tájékoztatás minimumát sem biztosítva az általa megkárosított utasoknak.

A Wizz Air utasfelvétellel kapcsolatos incidensei miatt - a kárt szenvedett utasok érdekében - Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter és Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár utasítására Budapest Főváros Kormányhivatala azonnali fogyasztóvédelmi vizsgálatot rendelt el és az ügyben eljárást indított a légitársasággal szemben.

A Wizz Air tisztességtelen a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesíti a szerződésben vállalt kötelezettségeit és nem biztosítja az utasok által előzetesen kifizetett szolgáltatásokat, mindeközben semmibe veszi a fogyasztóvédelem alapvető szabályait, ezért az eljárás haladéktalan lefolytatása indokolt.

Gulyás Gergely, Miniszterelnökséget vezető miniszter
Tuzson Bence, közszolgálatért felelős államtitkár

(Miniszterelnökség)